Home > Professionals > Zorgonderwijs > HGZO-congres > Workshops en infoshops
HGZO Congres 2017 - Feiten en Fabels in het zorgonderwijs

Workshops en infoshops

Congresboek


Download hier het Congresboek 2017 (.pdf).
In dit congresboek staat een uitgebreide omschrijving van alle workshops en infoshops zodat je voor het congres al kunt kiezen welke programmaonderdelen je bij wilt wonen.
Begin maart ontvangt iedereen die zich heeft ingeschreven voor het HGZO-congres het keuzeformulier voor de workshops en infoshops waarop zij hun keuze kunnen invullen.

Workshops en infoshops


Op deze pagina tref je een selectie aan van workshops en infoshops die zijn opgenomen in het programma van het 17e HGZO-congres.
Laatste keer bijgewerkt: 8 februari 2017.

  • Een leerwerkplaats in de acute zorg is binnen VUmc geen fabel maar een feit
    door Hennie van de Glind en Gerard van Tricht - VUmc Amsterdam

  • Succesvol een leven lang leren door innoveren
    door Wies ter Veld en Ybranda Koster - Noordhoff Health en Inholland

  • Brein in het onderwijs – Sprookjes bestaan niet .. of toch wel?
    door Loes Strijbosch en Joes van de Wiel - HAN

  • 360graden-video in het onderwijs: van video kijken naar video beleven!
    door Wim Trooster - Hogeschool Windesheim

  • Kan reflectieonderwijs leuker, effectiever en leiden tot meer leerwinst?
    door Judith Gerritsen en Marijke Leijdekkers - VU, UCGB

  • Het verhogen van de kwaliteit en effectiviteit van supervisie.
    door Rudie van de Kolk - Fontys Hogescholen

  • Kan het gebruik van e-learning naast vergroting van kennis ook leiden tot gedragsverandering bij studenten?
    door Tim Torsy – Hogeschool Odisee

  • Leren in een Community of Practice
    door Annemarie Waal, Netty Winters en Greet Gevers - HvA

  • De Reflectieve Casestudie – een nieuwe methode om de theorie te verbinden met de praktijk.
    door Ata ter Maten-Speksnijder – Hogeschool van Rotterdam

  • De Learning Community Ster – Een methode voor gezamenlijke beeldvorming
    door Christian Wallner en Wendy Heemskerk – Haagse Hogeschool

  • Pro Active Nursing: lukt het in de praktijk?
    door Eline Baars-de Geus en Bianca Schrijvers – Hoornbeeck College

  • Fabel of feit: Ga mee met de tijd, weg met dat krijt?
    door Evelien Kotte, Nicole Siers en Martijn Sondorp – VU, FGB

  • Harmonieuze samenwerking tussen onderwijs en kwaliteitszorg
    door Karen Baert en Liesbeth van Heck – Hogeschool Gent

  • Feiten en Fabels in je hoofd
    door Marjolein Roemaat en Allard Gerritsen – VU, UCGB

  • De superdiverse klas… wat werkt (niet)?
    door Sione Twilt, Kirsten van den Heuij en Eefje van den Broek – Hogeschool Rotterdam

  • Samen in het onderwijs is samenwerken in de toekomst!
    door Quirine Anderegg – HvA en AMC

  • In één keer van boek naar digitaal
    door Ybranda Koster – Hogeschool Inholland
© Copyright Vrije Universiteit Amsterdam

spamfuik@vu.nl